In de buurt

Het Mariniersmuseum bevindt zich op een prachtige historische locatie, midden in het bruisende Maritiem District midden in Rotterdam. Een interessante plek waar nog veel meer te ontdekken valt: horeca, winkels, geschiedenis, architectuur en nog meer leuke (culturele) activiteiten.

Eten en slapen

Dicht bij het Mariniersmuseum zijn heerlijke restaurants te vinden. Er is voldoende te ontdekken als het om eten en drinken gaat. Lees meer.

In de omgeving kun je ook overnachten. Altijd al eens in een Marinierskamer of een Tiny House op het water willen slapen? Informeer bij de locaties naar de mogelijkheden.

Come aboard!

Combineer je bezoek aan het Mariniersmuseum met een rondvaart door het Maritiem District. Onder leiding van deskundige, lokale schippers kom je alles te weten over de rijke geschiedenis en architectuur van de stad. Meer info: Ervaar Rotterdam.

Meer leuke tips voor een vakantie in Zuid-Holland? Check Reischeck.